🔸 مدیر کل بهزیستی استان لرستان از ساعت ۱۰ الی ۱۲ پاسخگوی مطالبات جامعه هدف بود.

همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ از طریق سامانه الڪتریڪی ارتباط مردم و  دولت با شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مددجویان و جامعه هدف بود.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ از طریق سامانه الڪتریڪی ارتباط مردم و  دولت با شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مددجویان و جامعه هدف بود.

در این جلسه ڪه مسئول اداره پذیرش و روابط عمومی مدیر کل را همراهی می ڪردند به درخواست بیست نفر از مددجویان که اغلب کمک هزینه درمان و تسهیلات بانڪی بود پاسخ داده شد و دستورات لازم برای پیگیری به معاونت های مربوطه صادر شد.

کد خبر 108553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد