پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان یزد  در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط هلیکوپتر

در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط هلیکوپتر، مدیرکل بهزیستی استان یزد پیام تسلیتی صادر کرد متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

با کمال تأثّر و تأسّف، خبر شهادت نابهنگام جناب آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محترم ایران، و همراهان ایشان در حادثه دلخراش سقوط هلیکوپتر برای ما و خانواده بزرگ بهزیستی بسیار ناگوار بود.
در این لحظات سخت و دشوار، ما در بهزیستی استان یزد، همدردی خود را با خانواده‌های معظم شهدای این حادثه و تمامی مردم شریف ایران اعلام داشته و از خداوند منّان برای آن عزیزان سفر کرده، رحمت واسعۀ الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.
با درگذشت ایشان، نه تنها یک خادم امام رضا (ع) را از دست دادیم، بلکه یک پدر مهربان و دلسوز برای کودکان تحت پوشش بهزیستی نیز از میان ما رفت. ایشان که همواره به فکر قشر مستضعف بود و با تمام مشغله‌هایی که داشت، لحظاتی را برای دیدار و دلجویی از این کودکان اختصاص می‌داد، نمونه‌ای از عطوفت و انسان‌دوستی بود.
در نبود ایشان، این کودکان نه تنها یتیم شده‌اند، بلکه یک الگوی بی‌بدیل از مهر و محبت را از دست داده‌اند. امیدواریم که روح بلند ایشان در آرامش ابدی و در کنار امام رضا (ع) باشد و یاد و خاطره‌اش همچنان در دل‌های ما و کودکانی که به آنها عشق ورزید، زنده بماند.
سید عزیز، شما نه تنها در قلب‌های ما، بلکه در قلب‌های تمام کودکانی که به آنها امید و عشق بخشیدید، جاودانه خواهید ماند.

رضا ابهت
مدیرکل بهزیستی استان یزد

کد خبر 108407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد