برگزاری جشن رهسپاری فرزندان انتقال یافته به زندگی مستقل در بهزیستی بوشهر

در آیینی با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست، معاونین امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی بهزیستی استان، سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر و کارشناسان حوزه شبه خانواده، جشن رهسپاری فرزندان خانه های شبانه روزی به زندگی مستقل تحت نظارت در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این آیین دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از رهسپاری فرزندان خانه های شبانه روزی به زندگی مستقل، بر لزوم ارتباط مستمر فرزندان با مربیان و کارشناسان بهزیستی تا رسیدن به آرامش استقلال تاکید کرد و گفت: ورود فرزندان خانه های شبانه روزی به زندگی مستقل و کسب موفقیتهای اجتماعی هریک از این عزیزان موجب افتخار و عزت سازمان بهزیستی خواهد بود.
عزیزنژاد با بیان اینکه مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده اند، خاطر نشان کرد: فرزندان خانه های شبانه روزی این اطمینان را داشته باشند که همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت های سازمان بهره مند خواهند شد و سازمان بهزیستی همواره پشتیبان این فرزندان خواهد بود.
سرپرست بهزیستی استان بوشهر در پایان توصیه ای را فرزندان مستقل عنوان داشت و تصریح کرد: مهارت آموزی و استقلال مطلوب شما فرزندان در گرو برنامه ریزی دقیق است که امیدوارم با تلاش و ممارستی که از خود نشان خواهید داشت می توانید گامهای ارزنده ای را برای خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنید به ارمغان بیاورید.
فرزانه فیروزی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به حمایت های گسترده بهزیستی از جامعه هدف خود گفت: سازمان بهزیستی همواره به عنوان یک نهاد حمایتی مسئولیت نگهداری و پرورش کودکان و نوجوانان بد سرپرست و بی سرپرست را با اولویت توانمند سازی و ایجاد اشتغال پایدار عهده دار است و بهزیستی استان نیزتمام توان خود با استفاده از ظرفیتها، پتانسیلها و کارشناسان تخصصی که در این حوزه دارد تلاش کرده که به صورت شبانه روزی خدمات ارزنده ای را به این عزیزان ارائه دهد. گفتنی است در پایان این آیین، به رسم یادبود و تشویق، لوح سپاس و هدایایی نیز به فرزندان تحت حمایت بهزیستی توسط سرپرست ، معاونین بهزیستی استان و سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر اهداء شد.
کد خبر 105887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد