بازدید سرپرست بهزیستی گیلان از محل استقرار صندوق های جمع آوری زکات فطریه

صبح روز بیست و دوم فروردین ماه، به مناسبت فرا رسیدن عیدسعید فطر؛ آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان از صندوق های جمع آوری زکات فطریه در شهر رشت بازدید به عمل آورد و ضمن بررسی و نظارت بر نحوه دریافت زکات فطریه، از کارکنان مستقر در پایگاه ها تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست بهزیستی گیلان اعلام کرد: هزار و ۶۵۰ پایگاه بهزیستی در مناطق مختلف استان برای جمع‌آوری زکات فطریه دایر شده‌است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کد دستوری اداره کل بهزیستی گیلان با شماره #۵۰۰*۶۶۵۵* برای پرداخت زکات فطریه ، افزود: مردم با شماره‌گیری این کد دستوری می‌توانند نسبت به پرداخت زکات فطریه خود اقدام کنند.

طوفانی با بیان اینکه صندوق‌های سیار بهزیستی نیز در سراسر گیلان آماده دریافت وجوهات نقدی شهروندان است، ادامه داد: این صندوق‌ها برای دریافت وجوهات نقدی و غیرنقدی در روز عید فطر به صورت سیار به سراسر استان اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: فطریه جمع‌آوری شده در پایگاه‌های بهزیستی استان برای مددجویان تحت پوشش این سازمان اعم از ایتام، معلولان، فرزندان بی سرپرست، بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار هزینه می‌شود.

گفتنی است،  حسب نظر مراجع تقلید، سازمان بهزیستی با توجه به حمایت از اقشار کم‌بضاعت و کم‌برخوردار جامعه می‌تواند نسبت به جمع‌آوری و پرداخت زکات فطریه اقدام کند.

کد خبر 105725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد