بازدید مدیرکل ثبت اسناد و املاک از شیرخوارگاه شبیر

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران به همراه مدیرکل بهزیستی استان تهران از شیرخوارگاه شبیر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، جلسه ی تقدیر از فعلان کارگروه مشترک فی کا بین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران و اداره کل بهزیستی استان تهران به میزبانی بهزیستی در شیرخوارگاه شبیر برگزار شد.

این جلسه با حضور افخمی مدیرکل ثبت استان، شکری معاون املاک ثبت استان، موسوی زاده رییس اداره املاک ثبت استان، مهندس ریاضی کارشناس املاک ثبت استان، نصیری مدیرکل بهزیستی، مهندس اشرفی مشاور حقوقی بهزیستی و روسای واحد های ثبتی شهرری، کن، خاوران، اسلامشهر و تهرانپارس در محل شیرخوارگاه شبیر برگزار شد.
 
نصیری با اشاره به اینکه باید در حوزه بهزیستی مولد سازی صورت گیرد تا ظرفیت های موجود توانمندی های بهزیستی افزایش یابد که یکی از ملزومات این امر تثبیت اراضی تحت مالکیت بهزیستی به عنوان داشته های این سازمان است و  این مهم تحقق نمی یافت جز با ورود و مساعدت دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله ادارات ثبت که بحمداله همکاری های خوبی در این حوزه صورت پذیرفت و نتایج مطلوبی حاصل شد.
 
افخمی نیز در این جلسه ضمن اشاره به نقش مهم اجتماعی اداره کل بهزیستی و اینکه نگهداری در بهترین شرایط ممکن و تامین نیاز های فرزندان این جامعه که از نعمت خانواده برخوردار نیستند در شیرخوارگاه ها را عملی خداپسندانه، دلی و معنوی دانست و عنوان داشت مجموعه اداره کل ثبت استان به عنوان متولی اصلی صدور اسناد مالکیت و تثبت اراضی، با توجه به استمرار جلسات کارگروه مشترک، نهایت تلاش خود را بکار گرفته و خواهد گرفت که تاکنون حاصل تلاش همکاران ادارات ثبت استان تهران منجر به صدور ۳۰۶ فقره سند تک برگ کاداستری احراز مالکیت بهزیستی شده است.
 
لازم به ذکر است بخشی از اسناد صادره شامل تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ و بخشی صدور اسناد تک برگ بدوی و تبدیل آنها به دولتی بوده است.
 
در ادامه این دیدار نیز افخمی به اتفاق همراهان و با همراهی نصیری از بخش های مختلف شیرخوارگاه شبیر بازدید کرد و از نزدیک شرایط نگهداری شیرخورارگان و نوپایان این مجموعه را رصد نمود و به کلیه پرستاران و مددکاران داوطلب و شاغل این مجموعه خدا قوت گفت و تلاش های ایشان را مظهر عشق و نوع دوستی خواند.
 
در پایان نیز نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران از افخمی مدیرکل ثبت استان تهران و روسا و کارشناسان ثبتی به پاس زحمات گذشته با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

منبع خبر  : صفحه ی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران
لینک خبر : http://th.ssaa.ir/۳۹/۷۷۱/۱۸۸۷۷

کد خبر 104201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد