شهریار | برگزاری همایش با محوریت زیباسازی کانون خانواده

از اعضای باشگاه مدرسان روانشناسی به مناسبت روز روانشناس و مشاور تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به مناسبت  فرا رسیدن هفته روانشناسی و به همت شهرداری شهرجدید اندیشه و اداره بهزیستی شهریار، همایش زیباسازی کانون خانواده واقع در فرهنگسرای امام علی (ع) شهر اندیشه به صورت متمرکز  با حضور نیک افشار رئیس بهزیستی شهرستان شهریار و فروغ عبدی مسئول پیشگیری، کارشناسان  و بهزاد کاویانی رئیس و  عضو شورای اسلامی شهرجدیداندیشه ویژه اعضای باشگاه مدرسان روانشناسی شهرستان برگزار شد.

ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهریار در این مراسم ضمن تبریک روز مشاور و روانشناس از زحمات دلسوزانه دکتر منصور قره باغی رئیس باشگاه مدرسان روانشناسی قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود : یکی از اقدامات متفاوت علمی مردم نهاد تشکیل چنین کانونی با اهداف جامعه محور در قالب  باشگاه مدرسان روانشناسی شهرستان است که در آن رد پای سیستمهای دولتی در آن نیست و حضور مردم در این اتفاق خوب و رویداد باعث حرکت به سمت جامعه ای علم محور و کاملا متفاوت در این حوزه شده است که امروز نیز  با محوریت نشست با پشتیبانی شهرداری و بهزیستی است.

نیک افشار در ادامه تصریح نمود: انسانها همیشه وقایعی  همچون نوجوانی، طلاق و فوت را در طول زندگی خود دارند که نیازمند مقوله روانشناسی. در همه ابعاد زندگی خود هستند تا در جوامع رو به پیشرفت در راستای رفع مسایل از روانشناسان بعنوان کارشناسان بی بدلیل ارتباطات اجتماعی برای شناسایی فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، اقدام نمایند و در راستای سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تلاش نمایند که ابعاد مختلف رشته روانشناسی همچون بعد دینی اجتماعی، فردی و خانوادگی به فراگیری آن کمک می کند
وی در ادامه افزود: درست بودن کار در تشخیص است لازم است که شما عزیزان به مهمترین بعد کارتان که  تشخیص درست است اهتمام ویژه تری داشته باشید و همچنین از سویی دیگر در راستای تولید محتوا و اشاعه علم خود حرکت نموده تا مردم آگاهی بیشتر از موضوعات داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح از طرف رئیس اداره بهزیستی شهریار از روانشناسان باشگاه روانشناسان شهریار توسط مسئولین تقدیر شد.

کد خبر 106812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد