پیام سرپرست بهزیستی گیلان به مناسبت " روز بزرگداشت شهدا "

"آریا طوفانی" سرپرست بهزیستی گیلان با صدور پیامی ، "روز بزرگداشت شهدا" را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ متن پیام وی به شرح ذیل است:

بسم‌ رب الشهداء و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.سوره مبارکه آل عمران آیه  ۱۶۹

شهیدان، ستارگان تابناک و درخشان آسمان آزادگی و مقامت در مسیر عزت و سرافرازی و پرچم داران استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند و اعتبار امروز ایران اسلامی از  برکت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و بر همگان وظیفه است تا ادامه دهنده ی راه شهیدان باشیم.

بی شک شهیدان نزد خداوند جایگاه و منزلت ویژه ای دارند و اگر نبود جانفشانی های شهیدان مخلص خدا، امروز شاهد اقتدار و عزت کشور نبودیم. حماسه آفرینی و تداوم مسیر پرغرور و پر رهرو شهدا در گستره ی عمر عزت آفرین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هرچیز مرهون نصایح ارزشمند بنیانگدار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العلی) و بردباری و شکیبایی خانواده های شهدا است؛ از این روی شایسته است تا همواره قدردان والدین و خانواده های شهدای والامقام باشیم و با عمل به وصایای شهیدان مظلوم و فداکارمان ادامه دهنده این بزرگمردان تاریخ انقلاب اسلامی باشیم.

اینجانب روز "بزرگداشت مقام شهدا "وتجدید میثاق با آرمان‌های الهی امام شهیدان را گرامی داشته و آرزومندم تا راه شهیدان سرمشق و الگوی همگان باشد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای گرانقدرمان باشیم.

کد خبر 104099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد