عزیزنژاد: بیش از ۱۱/۵ میلیارد تومان در زمینه مسکن ، مواد غذایی ، لوازم ضروری و لوازم التحریر در سال جاری برای چهار شهرستان جنوبی توزیع گردیده است

دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست به اتفاق علیرضا هوشیار معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان بوشهر و روئسای بهزیستی شهرستانهای دیّر، کنگان و جم با دکتر سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار دکتر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس جهت مساعدت و کمک به جامعه هدف بهزیستی در بحث مسئولیتهای اجتماعی الاخصوص چهار شهرستان جنوبی قدردانی کرد.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر فعالیتهای حوزه انرژی نفت ، گاز و پتروشیمی را جزء افتخارات ملی دانست.

دکتر عزیزنژاد به خدمات تخصصی موثر بهزیستی استان به جامعه هدف اشاره کرد و افزود: اولویت ها در بهزیستی استان توانمند سازی این عزیزان در همه جوانب هست که با برنامه ریزی هایی که در استان صورت می گیرد سعی می شود این تلاشها در همه ابعاد انجام گیرد.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن تقدیر از نگاه ویژه منطقه پارس و شورای راهبردی به جامعه هدف از جمله چهار شهرستان جنوبی در کمک به جامعه هدف گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفت بیش از ۱۱/۵ میلیارد تومان در بحث کمکهای مواد غذایی (بسته های معیشتی) لوازم ضروری، لوازم التحریر و کمک هزینه ازدواج جذب و به مددجویان اهداء گردید.

عزیزنژاد در ادامه به مسکن مددجویان اشاره داشت و ادامه داد: در بحث نهضت مسکن اقدامات خوبی در زمینه مسکن مددجویان صورت گرفت که در این زمینه بعضی از این عزیزان در بحث پرداخت و آورده خود دچار مشکل هستند که در این رابطه از منطقه ویژه انتظار می رود در صورت شرایط کمکهایی در این خصوص صورت گیرد.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر در پایان به آمار بیش از ۲۹ هزار نفر معلولین در استان بوشهر و همچنین سخنی از حضرت امام خمینی (ره) پرداخت و افزود:خدمت به محرومین از بهترین خدمات به این بزرگواران است که امیدواریم فرصتی که خداوند در این مسیر برای ما فراهم کرده کوشا و قدمهای موثری که همانا رضایت حق تعالی است، برداریم.

دکتر سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای شبانه روزی سرپرست و مجموعه بهزیستی استان و نگاه ویژه این عزیزان به معلولان و جامعه اقشار آسیب پذیر جامعه، مسکن و اشتغال  اظهار داشت: با تدوین شیوه نامه ها ی مربوط به دستورالعمل های سازمانی و بومی سازی فرایندها و با راه اندازی کارگروه های تخصصی و شناسایی جامعه هدف، امیدواریم بتوانیم قدمهای موثری در جهت ارتقای سطح کیفی و خدمات به این عزیزان برداریم و منطقه پارس جنوبی این آمادگی را دارد که در زمینه آسیب های اجتماعی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه با بهزیستی استان همکاری لازم را داشته باشد.

همچنین علیرضا هوشیار معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان به ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در خصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه مسکن ، توزیع بسته های معیشتی، اشتغال و تامین جهیزیه پرداخت.

در پایان این دیدار کار صنایع دستی جامعه هدف، زنان سرپرست خانوار و بهبود یافتگان توسط سرپرست بهزیستی استان بوشهر به مدیر عامل منطقه ویژه پارس اهداء گردید.

کد خبر 104052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد