۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳

شروع ثبت‌نام آزمون استخدامی

| ایثارگران، فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از امروز ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲
شروع ثبت‌نام آزمون استخدامی

سازمان اداری و استخدامی کشور با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، آزمون فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

به گزارش روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور؛ خلیل اسدی مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری این سازمان، با اعلام این خبر گفت: دفترچه راهنمای دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر، از عصر روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بارگذاری و ثبت‌نام این آزمون نیز از روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲  شروع خواهد شد.

اسدی در ادامه گفت: آزمون استخدامی برای جذب ۲۹۳۲۰ ایثارگران (فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر) ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری، ثبت‌نام متقاضیان شرکت‌ در این آزمون را تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: ۲۹۳۲۰ مجوز استخدامی، مختص ۲۹ دستگاه‌ اجرایی برای فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر صادر شده است.

بر اساس این گزارش، نتیجه این آزمون، نیمه دوم خرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام و پس از آن فرآیند ارزیابی تکمیلی و گزینش، مراحل جذب و صدور شماره مستخدم در دستگاه‌های اجرایی آغاز خواهد شد.

دریافت دفترچه


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 103745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد