آموزش توزیع وسایل ADL و رفع چالش‌های سماء کارت‌ها

نشست توجیهی_آموزشی با موضوع چگونگی توزیع وسایل ADL و رفع چالش‌های مربوط به سماء کارت‌ها در برنامه ایاب و ذهاب معلولین، با حضور معاون توانبخشی، سرپرست اداره فناوری و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

در این نشست کارشناسان مناسب‌سازی محیط زندگی و کارشناس ایاب و ذهاب افراد دارای معلولیت در توانبخشی و همچنین کارشناس‌مسئول مراکز مثبت زندگی بهزیستی استان، کارشناسان‌مسئول مناسب‌سازی محیط زندگی و خودرو همراه با مسئولین فنی و مدیران مراکز مثبت شهرستان‌های تابعه حضور یافتند.

در ابتدای این نشست دکتر کوهی معاون امور توانبخشی، در ارتباط با چالش‌های به‌وجود آمده در برنامه ایاب و ذهاب افراد دارای معلولیت، توزیع سماء کارت‌ها و ثبت قرارداد با مددجویان مشمول دریافت سماء کارت در سامانه تاپ، راهنمایی‌های لازم را ارائه کرده و به سؤالات مطرح شده‌ی حاضرین پاسخ داد.

در ادامه کارشناس برنامه مناسب‌سازی محیط زندگی و خودروی افراد دارای معلولیت در معاونت توانبخشی، به معرفی وسایل ADL خریداری شده برای افراد دارای معلولیت پرداخته تا بعد از معرفی در اختیار معلولین نیازمند قرار گیرد تا بتوان در راستای استقلال فردی‌ و ارتقاء توانمندسازی‌شان قدم‌هایی برداشته شود.
 
در پایان مقرر شد، با توجه به جداولی که در اختیار مراکز مثبت زندگی است، نیازسنجی لازم صورت گرفته و با در اختیار گذاردن وسایل ADL به متقاضیان شناسایی شده و مناسب‌سازی محیط زندگی آنان، قدم‌های مفیدی برای ایشان برداشته شود.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 106477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد