جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات ویژه مسئولین انجمن ها ،تشکّل ها و مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی برگزار شد

صبح روز چهارشنبه نهم اسفندماه مدیرکل بهزیستی استان البرز باهمراهی معاونین استانی و رؤسای ادارات بهزیستی شهرستانها میزبان مسئولین مراکز و مؤسسات و رؤسای انجمن ها و تشکّل های توانبخشی جهت برگزاری جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات با هدف مشارکت حداکثری جامعه هدف و پرسنل مراکز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی در این جلسه با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری و باشکوه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ضروریست کلیه مسئولین استانی و شهرستانی و مدیران مراکز برنامه ریزی لازم برای حضور کارکنان،جامعه هدف و مقیمان مراکز تحت نظارت بهزیستی در انتخابات را داشته باشند.

وی افزود :در این برهه از زمان باید با جهاد تبیین برای آحاد جامعه بخصوص نسل جوان اهمیت مشارکت و حضور پرشور در انتخابات را با امیدآفرینی تبیین کنیم تا شاهد برگزاری یک انتخابات با شکوه و شکل گیری مجلسی انقلابی و پرتوان برای رفع مسائل و مشکلات علی الخصوص مسائل مربوط به افراد دارای معلولیت و آسیب دیدگان اجتماعی باشیم.

محمدی فلاح جهاد تبیین را برای همه یک تکلیف و بعنوان یک فریضه قطعی دانست و بیان کرد :جهاد تبیین،از مهم‌ترین کلید واژگانی است که در رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلّه العالی) به کاربرده شده و همه شما عزیزان به عنوان شرکای کاری و بازوان بهزیستی در تبیین مردم و جامعه هدفمان برای حضور در پای صندوق‌های رأی مسئول هستید و باید تمام تلاش خود را بکار گیرید و زمینه را برای مشارکت حداکثری فراهم نمائید.

مدیرکل بهزیستی استان البرز پیگیری جهت حضور صندوق های سیّار رأی گیری در مراکز شبانه روزی تحت نظارت ،مراکز سالمندان و منازل مددجویان ضایعه نخاعی و زمین گیر و ناتوان را از برنامه های بهزیستی برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی تأکید کرد:عدم وجود سوگیری های سیاسی پرسنل و مسئولان بهزیستی در مراکز دولتی و غیردولتی، له یا علیه کاندیداها و نظارت بر مراکز دارای مقیمان محجور به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی افراد غیر،از جمله اقدامات لازم و ضروری در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست.

وی در پایان اشتیاق پرسنل تلاشگر و جامعه هدف و شرکای کاری بهزیستی البرز جهت حضور پرشور در انتخابات امسال در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را چشمگیر توصیف کرد.

کد خبر 103363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد