همایش رأی اولی ها برگزار و رأی اولی ها رسیدن به سن تکلیف سیاسی خود را جشن گرفتند

جشن رأی اولی ها ویژه فرزندان مقیم مراکز خانه فرزندان، کودکان امداد بگیر و جمعی از نوجوانان رأی اولی تحت پوشش بهزیستی البرز با حضور "معصومه توکلی ثانی" معاون امور اجتماعی بهزیستی البرز و "فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج در محل شیرخوارگاه امام علی (ع) برگزار شد. جشن رأی اولیها به همراه مولودی خوانی، سخنرانی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و مسابقه و پذیرایی ناهار بود که در این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی، هنری، مذهبی وسخنرانی حجة‌الاسلام والمسلمین حاج آقا مظلوم به تمامی کودکان شرکت کننده در این مراسم هدایایی تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛این همایش با هدف بیان اهمیت حضور در انتخابات، تبیین، روشنگری و آگاه سازی جوانان رأی اولی برگزار شد.تعدادی از فرزندان بهزیستی در این همایش به نمایندگی از شرکت کنندگان به بیان سئوالات خود در زمینه حضور در انتخابات پرداخته که حجةالاسلام والمسلمین حاج آقا مظلوم به موارد مطرح شده آنان پاسخ داد.

وی با بیان اهمیت انتخابات و مشارکت مردم به ویژه دانش آموزان در سرنوشت جامعه تأکید کرد: برای جوانانی که نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند، شور و هیجان ایجاد و رأی اولی احساس خواهد کرد در سرنوشت کشور نقش آفرین است.

رسیدن به سن حضور رأی اولی‌ها در انتخابات، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم سیاسی است و حضور پرشور رأی اولی‌ها می‌تواند موتور شور و نشاط انتخابات را در جامعه به حرکت درآورد و رأی اولی‌ها با حضور پرشور، انتخابات را به جشن ساختن آینده بهتر برای خود تبدیل می کنند.

کد خبر 103219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد