آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت آغاز شد 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از آغاز ثبت نام نخستین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت، از ۲۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو افزود: افراد دارای معلولیت که کارت معلولیت از بهزیستی دریافت کرده اند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir  مراجعه نمایند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان شرکت در این آزمون، ابتدا لازم است فایل دفترچه راهنما را به دقت بررسی و در صورت دارا بودن تمام شرایط نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

خدابنده لو تاریخ برگزاری آزمون را ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ اعلام کرد وافزود:پس از ثبت‌نام افراد دارای معلولیت در آزمون و انتخاب شغل محل‌های ویژه افراد دارای معلولیت برای دستگاه‌ها یا نهادهای مجری، استعلام مبنی بر تایید معلولیت ثبت‌نام‌کنندگان از سازمان انجام داده و همچنین آزمون در شرایط استاندارد و مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: کارت شرکت در آزمون، از روز ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس ir.hrtc قرار خواهد گرفت. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی  با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای افراد دارای معلولیت در تمامی زمینه ها علی الخصوص در زمینه ی تحصیل اظهار کرد: داشتن شغل مناسب برای هر کسی موجب ایجاد و تقویت اعتمادبه‌نفس شده و انگیزه زندگی را در افراد بهبود می‌دهد؛ در افراد معلول و دارای ناتوانی جسمی این موضوع بیشتر به چشم می‌خورد.

کد خبر 102940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد