سقز/ جلسه شورای مشارکت های مردمی

چهارمین جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی سقز با حضور مدیرکل بهزیستی استان کردستان برگزار شد.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان در چهارمین جلسه شورای مشارکت مردمی ، با بیان اینکه ۲۵۰۰ سالمند، معلول و کودک بی سرپرست در مراکز کردستان نگهداری می شوند، تلاش مراکز و خیران استان را ستود و نقش موسسات خیریه و مراکز نگهداری در خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی را به عنوان بازویی توانمند در یاری و خدمات رسانی به نیازمندان، محرومین و جامعه هدف بهزیستی بر شمرد.

در ادامه توان فرماندار سقز در جمع موسسات و هیأت مدیره این سه مرکز ضمن تقدیر از فعالیت ها و تلاش های آنان به هر کدام مبالغی را جهت مشارکت در کاهش هزینه های جاری آن مرکز اختصاص داد و گفت : برای کمک به اداره امور و تجهیز این مراکز، به جد تلاش خواهیم نمود.

وی افزود: سال گذشته ۱/۵ میلیارد تومان و امسال ۲ میلیارد تومان اعتبار برای مراکز تحت نظر بهزیستی اعتبار در نظرگرفته شده است.

در پایان رییس و اعضای سرای سالمندان مهر، مدیر عامل موسسه خیریه و مرکز نگهداری معلولین جسمی – حرکتی بهبود شفا و مدیر عامل موسسه خیریه و مجتمع نگهداری کودکان بی سرپرست حاج افتخار امینی، هرکدام با مطرح کردن مسائل و نیازمندی های مراکز خود و با اشاره به کاهش چشمگیر مشارکت های مردمی خیرین بر اهمیت حمایت های بیشتر از این مراکز برای ادامه فعالیت های خدمات رسانی بهینه به کودکان، سالمندان و معلولین مقیم در این مراکز تاکید نمودند.

سقز/ جلسه شورای مشارکت های مردمی

سقز/ جلسه شورای مشارکت های مردمی

کد خبر 102244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد