برگزاری همایش شکوه انتخابات و آیین بهره برداری از پروژه‌های صنعتی در لاهیجان

اسدالله عباسی استاندار گیلان در همایش شکوه انتخابات لاهیجان که با حضور مدیران استانی و شهرستانی و همراهی پرشور اقشار مختلف مردم ولایتمدار در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد، با بیان اینکه در دوران رژیم پهلوی دشمن در تلاش برای از بین بردن مبانی اعتقادی در کشور بوده است، گفت: فطرت ملت ایران دیندار است و هیچ قدرتی نمی‌تواند مبانی دینی را از جامعه ایرانی بزداید و به همین منظور بود که مردم در مقابل رژیم منحوس پهلوی که قصد در کاهش اعتقادات داشت ایستادگی کرده و با رهبری امام راحل(ره) آن رژیم را سرنگون کردند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه  و پیشرفت های جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف بیان کرد: در دوران طاغوت بخش اعظمی از پزشکان کشور از کشورهای خارجه شامل هند و اندوزی بودند ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به چنان پیشرفتی رسیدیم که در تولید دریچه قلب دارای رتبه دوم جهان، درمان بیماری تالاسمی از طریق پیوند مغز استخوان و تولید رادیوداروهای هسته‌ای دارای رتبه نخست جهان هستیم که همین امر موارد نشان دهنده توجه به شعار ما می‌توانیم است.

استاندار گیلان با تاکید بر تعامل با کشورهای منطقه و جهان در سایه حفظ عزت و استقلال کشور تصریح کرد: نباید اقتصاد و حل مسائل مختلف در جامعه را به کشورهای غربی گره بزنیم ولی این به معنای عدم تعامل با همسایگان نیست لذا ریاست محترم جمهور چندین سفر خارجه داشته و عضو اتحادیه‌های اقتصادی شامل بریکس و شانگهای شدند.

همچنین در پایان این همایش ، پروژه‌های زیرساختی حوزه آب، برق و تجمیعی مدیریت شهری شهرستان لاهیجان با حضور نماینده عالی دولت در گیلان و سایر مسئولین و مدیران استانی افتتاح شد.

اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها و در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه‌های مربوط به آبرسانی در گیلان و شهرستان لاهیجان اظهار کرد: در بخش آبرسانی، اصلاح شبکه‌های فرسوده برق، گازرسانی به روستاهای شهرستان لاهیجان و گیلان اقدامات بسیار خوبی شده و امروز بخشی از آن افتتاح می‌شود.

گفتنی است پروژه‌های زیرساختی حوزه آب، برق و هشت پروژه تجمیعی مدیریت شهری شهرداری شهرستان لاهیجان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 101733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد