کنترل کیفی مراکز تحت نظارت از اهم وظایف بهزیستی است

نشست توجیهی و بررسی شیوه نامه عملکرد مراکز اقامتی-بهبودی تحت نظارت بهزیستی، صبح امروز هفتم بهمن ماه، با حضور آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان، کارشناسان حوزه پیشگیری استان و شهرستانها و جمعی از مدیران مراکز ترک اعتیاد در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان در این نشست با اشاره به اینکه کنترل کیفی مراکز تحت نظارت بهزیستی از اهم وظایف این سازمان است ، اظهار داشت: چگونگی اجرای صحیح دستورالعمل ها از موضوعات مهمی است که کارشناسان بهزیستی و مسئولین مراکز می بایست نسبت به انجام آن دقت نظر لازم  را به خرج دهند.

وی همچنین بر نظارت دقیق کارشناسان بهزیستی در راستای اجرای صحیح مقررات سازمانی در مراکز تحت نظارت تاکید کرد و گفت: علیرغم اجرای صحیح قوانین توسط مدیران و صاحبان امتیاز مراکز ، کارشناسان نیز می بایست با نظارت و کنترل دقیق ، تمامی جوانب را مورد رصد قرار دهند تا بهترین خدمات از سوی مراکز به مددجویان تحت پوشش ارائه شود.

سرپرست بهزیستی گیلان در پایان، مسئولیت پذیری و وجدان کاری را لازمه اصلی خدمت صادقانه برشمرد و گفت: امیدواریم با همت همگانی و تدابیر کلیه مسئولین و دستگاه های ذیربط، اقدامات قابل توجهی در مراکز تحت نظارت بهزیستی در جهت ارائه خدمات بهینه به مددجویان صورت پذیرد.

همچنین در این نشست ضمن آموزش دستورالعمل های اجرایی مراکز اقامتی-بهبودی تحت نظارت بهزیستی؛ مواردی از جمله شرح وظایف مدیران مراکز، مسئولین فنی، روانشناسان ، مدیران داخلی و پزشکان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص بهبود عملکرد کمپ های تحت نظارت بهزیستی استان گیلان گفتگو و تبادل نظر صورت پذیرفت.

کد خبر 100545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد