پیام تبریک مدیر کل بهزیستی هرمزگان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز مددکار اجتماعی

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با صدور پیامی ، ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز مددکار را به تمامی مددکاران اجتماعی شاغل در بهزیستی هرمزگان و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن این پیام آمده است :

مددکاری ترسیم چهره حقیقی و تجسم رسالت نهایی بهزیستی است

۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و اولین ستاره درخشان سپهر ولایت و امامت که مصادف با تجلیل از مقام شامخ پدر، این اسطوره متانت و صبر و همچنین قدردانی از جایگاه والای مددکاران عزیز گشته مایه مباهات است.

مددکاری اجتماعی حرفه ای مقدس است که نشات گرفته از دانش ، تجربه ، هنر و احساس مسئولیت نسبت به انسان های نیازمند و اقشار محروم جامعه است.

افتخار و تلاش مددکاران سازمان بهزیستی در رسیدگی به حال محرومان ، افراد دارای معلولیت  و دلجویی از ولی‌نعمتان، الگو گرفته از مشی و شیوه مولا و مقتدای مومنان حضرت علی (علیه السلام) به عنوان بزرگ مددکار تاریخ است و اقدامات ارزنده و خالصانه صورت گرفته علاوه بر تحقق اهداف این نهاد مقدس، اندوخته گرانقدری را در پیشگاه خداوند باریتعالی در بر خواهد داشت.

اینجانب با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) ، روز مددکاری اجتماعی را به تمامی همکاران متعهد و متخصص به ویژه مددکاران فعال در مراکز دولتی و غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در سراسر استان تبریک گفته و امیدوارم همه مددکاران عزیز با پیروی از منش و سیره حضرت امیرالمومنین (ع) در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 100394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد