۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
اسلامشهر | جلسه شورای زکات شهرستان

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر طبق سنوات سالهای گذشته جلسه شورای زکات شهرستان اسلامشهربا حضور برقراری امام جمعه شهرستان اسلامشهر، رئیس اداره بهزیستی، سرپرست کمیته امداد و اعضای و نمایندگان این شورا در دفتر امام جمعه اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در این جلسه  ضمن تکریم شهدای غزه  و محکومیت رژیم صهیونستی درحوادث اخیر گفت: برای گسترش مفهوم زکات بر اساس نقاط ضعف و قوت برنامه ریزی انجام شود و داشتن برنامه ریزی جامع و مدون تنها راه تبلیغ موضوع زکات است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی اسلامشهر بعنوان دبیر شورای زکات شهرستان اظهار داشت : کاستی ها در حوزه زکات وجود دارد اما تا رسیدن به وضع مطلوب در زمینه زکات، بای تلاش مضاعفی از سوی مسئولین مربوطه انجام شود و نمهیدات لازم درداین راستا با همکاری اعضا و نمایندگان شورای زکات صورت پذیرفته است.

جعفریان رئیس اداده بهزیستی اسلامشهر نیز در صحبتهایی عنوان کرد: فریضه بزرگ الهی زکات، نیازمند نگاه دقیق و تحلیلی مستند سازی از وضعیت این واجب در کشور است و مجموعه اداره بهزیستی همانند سالهای قبل با تمام توان با تعامل و همکاری دبیرخانه شورای زکات در راستای جمع آوری زکات فطره مردم فهیم، روزه دار و مومن شهرستان  در خدمت می باشد.

کد خبر 105567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد