رباط کریم| بازدید سرزده فرماندار در چهاردهمین روز بعد از تعطیلات نوروزی

احمدی فرماندار رباط کریم در پی بازدیدهای مستمر از ادارات و دستگاههای دولتی از اداره بهزیستی بازدید و با معاون و همکاران این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، احمدی در این دیدار از روند فعالیت اداره بهزیستی در ایام تعطیلات و نحوه خدمت رسانی به مددجویان بازدید کرد.

فرماندار شهرستان رباط کریم در جمع کارکنان اداره بهزیستی ضمن عرض خداقوت به رئیس و کارکنان این اداره گفت: کار کردن در بهزیستی سختی های بسیاری دارد و افرادی که در این فضا کار می کنند خدمت بزرگی به مردم می کنند و همچنین انتظار می رود کارکنان این اداره درسال جدید نیز  بیش از پیش تمام توان و ظرفیت خود را برای حل مسائل و مشکلات مددجویان تحت پوشش و خانواده های آنان به کار گیرند.

وی با بیان اینکه حوزه کاری سازمان بهزیستی بسیار وسیع است و ماموریت های پرشماری از جمله ارائه خدمات به معلولان، زنان سرپرست خانوار، افراد سالخورده، معتادان و کسانی که دچار آسیب های اجتماعی هستند برای این مجموعه تعریف شده، ادامه داد: تلاشگران این سازمان با هدف جلب رضایت خداوند و کم کردن از آلام افراد معلول و یا آسیب دیده مشغول خدمت هستند که که جای تشکر و قدردانی دارد.

کد خبر 105332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد