ورامین | مراسم جشن ولادت حضرت ابوالفضل العباس و بزرگداشت روز جانباز

مراسم جشن به مناسبت ولادت ابوالفضل العباس (ع) علمدار کربلا و بزرگذاشت روز جانباز در مرکز جامع بازتوانی طللوع رهایی ایثار برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مراسم جشن با حضور زاهدی معاون سیاسی امنیتی  اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین و ثامنی راد رئیس بهزیستی شهرستان ورامین  و مشهدی کارشناس مسول حوزه توسعه و  پیشگیری  و مداح اهل بیت زمانی و جمعی از افراد مقیم و  خانواده های  آن ها در مرکز جامع توانمندی طلوع رهایی ایثار برگزار شد.

 ثامنی راد رئیس بهزیستی شهرستان ورامین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم خدمت معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه وتشکر از مدیریت و پرسنل مرکز طلوع رهایی ایثارجهت برپایی جشن اعیاد از این مرکز تشکر کرد.

زاهدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ورامین گفت: یکی از ویژگی های بارز حضرت عباس علیه السلام اطاعت پذیری آن حضرت از امام زمان خودش بود.

وی افزود: همانطور که در زیارتنامه حضرت ابالفضل العباس علیه السلام نیز آمده، ایشان عبد صالح خدا و مطیع کامل خداوند متعال، پیامبر اسلام و ائمه زمان خودش بود که این شاخصه بسیار مهمی است.

سید محمد زاهدی گفت: در روایات متعدد توصیه شده که شیعیان از رفتار و اعمال معصومین علیهم السلام الگو بگیرند و نسبت به سبک زندگی و رفتار آن بزرگواران زندگی خود را تنظیم نمایند و ما نیز باید  به سبک زندگی و منش حضرت عباس علیه السلام، رفتار و اعمال خودمان را انجام دهیم.

وی با اشاره به اهمیت اطاعت از امر ولی زمان گفت: یکی از اوامر مقام معظم رهبری به عنوان ولی زمان ما، پرداختن به مسأله مهم و اساسی مشارکت در انتخابات است که هر رأی می تواند در این انتخابات مهم و تاثیرگذار باشد و همه می توانند در این انتخابات اثر گذار باشند.


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ادامه داد: هر شخصی که قصد دارد در انتخابات شرکت کند علاوه بر حضور در پای صندوق رأی باید نسبت به دعوت دیگران در این امر مهم اقدام نماید تا ان شاالله در یازدهم اسفند ماه شاهد مشارکت بالای مردم در انتخابات باشیم.

کد خبر 102656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد