پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن بهزیستی آذربایجان شرقی

نشست مشترک مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با کارشناسان ارشد معاونت تامین و توسعه مسکن بهزیستی کشور در راستای رفع مشکلات مسکن جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دکتر صحاف در این نشست افزایش تعداد متقاضیان ودیعه مسکن را از اهم مسائل و مشکلات مددجویان در حوزه ی حل مشکل مسکن اقشار تحت پوشش عنوان کرد و پیرو مباحث طرح شده ؛ مقرر شد تا پیگیری های لازم توسط کارشناسان فوق جهت حل مشکلات مسکن مددجویان به ویژه مشکل مذکور انجام گیرد.

همچنین کارشناسان ارشد مذکور در بازدید از پروژه های در دست احداث نهضت ملی مسکن مختص مددجویان بهزیستی پیشرفت این پروژه ها بسیار مطلوب و مناسب خواندند.

در این بازدید که با حضور معاون مشارکت های مردمی این اداره کل از پروژه های مذکور انجام یافت جواد ایمان زاده ابراز داشت : در پروژه های نهضت ملی مسکن که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در شهر سهند در دست احداث می باشد برای ۱۶۳ نفر از افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی جانمایی مسکن انجام شده است و این پروژه ها پیشرفت فیزیکی چشمگیری داشته اند.

کارشناسان ارشد معاونت تامین و توسعه مسکن بهزیستی کشور نیز ضمن مطلوب خواندن پیشرفت فیزیکی این پروژه ها، قول مساعد برای تامین مالی پروژه از بابت کمک بهزیستی به جامعه هدف دارای واحد در این مجموعه را دادند.

کد خبر 99964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد