محورهای آموزشی طرح خود مراقبتی،  تاکید بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

به گزارش روابط عمومی، پرویز پروین معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان در بازدید از کارگاه آموزشی طرح خود مراقبتی در شهرستان نیر که در محل کتابخانه عمومی این شهرستان در حال اجرا بود، ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان و ارزیابی محتوای آموزشی طرح از منظر مخاطبین طرح، به گفت و گو در این زمینه پرداخت.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان اردبیل در این نشست گفت: طرح آگاهسازی زنان و دختران با تاکید بر خودمراقبتی در قالب برنامه های آگاهسازی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تلاش می کند با بکارگیری رویکرد همیاری، ضمن ایجاد زمینه های مساعد برای رشد شخصیت بانوان و دختران، خدماتی را برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در سطح پیشگیری اولیه طراحی و تامین نماید.

وی به محور های آموزشی این طرح اشاره کرده و افزود: این طرح با تاکیـد بر کرامت انسانی سـعی دارد در ارتقـاء دانش و آگـاهی، عزت نفس و خودشـکوفایی بـانوان و دختران دامنه سـنی ۴۰-۱۳ سال، آموزش‌هایی مفید ارائه دهد. محورهای آموزشی این طرح در حوزه مسائل روانی - اجتماعی و پیشــگیری از آســیبهـای اجتماعی است و تلاش بر این است که با محوریت افزایش سواد سلامت اجتماعی، سواد رسانه ای و برقراری شبکه ارتباطی سازنده بین نوجوانان و والدین آنها، اهداف پیش بینی شده طرح در زمینه خودمراقبتی بانوان و دختران را محقق سازد.

کد خبر 99472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد