ایجاد نمایشگاه های فروش دائمی محصولات ،راهی برای توانمند شدن جامعه هدف

مدیر کل بهزیستی به همراه رییس بهزیستی سیرجان وجمعی از مسئولین محلی این شهرستان با حضور در محل برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بانوان سرپرست خانوار در شهرستان سیرجان ضمن دیدار وگفتگو با ایشان از دستاوردهای مختلف آنان بازدید به عمل آورد .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در جریان بازدید از این نمایشگاه در سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت به نمایش در آمدن توانمندیها و دستاوردهای توانمند سازی جامعه هدف عنوان داشت : برگزاری نمایشگاه تولیدات مددجویی سازمان های حمایتی یک فرصت سازی مناسب وجذاب است که از طریق آن ضمن مواجهه سازنده جامعه هدف با بازار محصولات خود ، می تواند زمینه حمایت های غیر مستقیم را برای تولیدات جامعه هدف فراهم نماید.

وی افزود : یکی از مهمترین راه های توانمند سازی جامعه هدف برپایی همین نمایشگاه های فروش محصولات به صورت دائم است و امیدوارم با همکاری مسئولین بتوان نمایشگاه های دایمی عرضه محصولات را در تمامی شهرستانهای استان فعال نمود.

در ادامه بازدید مدیر کل بهزیستی استان کرمان وجمعی از مسئولین محلی از این نمایشگاه حسنعلی بردستانی رییس بهزیستی سیرجان نیز با ارائه توضیحاتی ضمن تقدیر از همه دستگاههای اجرایی ومسئولینی که در برپایی این نمایشگاه نقش داشته اند عنوان داشت : هدف از برگزاری نمایشگاه های دستاوردهای مددجویان، معرفی محصولات و توانمندی های جامعه هدف و کمک به فروش و جذب حمایت خیران برای بانوانی است که بازار فروش و مکان عرضه محصولات خانگی خود را ندارند .

وی افزود : امیدوارم با حمایت  بیشتر نهادهای مسئول، همراهی شرکای اجتماعی و استقبال همشهریان عزیز از این چنین نمایشگاههایی علاوه بر  کمک به فروش محصولات گامی موثر در شناسایی پتانسیل های موجود در عرصه فروش برداریم و مسیر توانمندی و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت بیشتر از قبل فراهم شود .

شایان ذکر است مدیر کل بهزیستی استان کرمان در حاشیه این نمایشگاه از کارگاه گلیم بافی و قالی بافی گل نرگس( در آستانه افتتاح)، خانه نوباوگان  و  تمامی بخش های مرکز نگهداری معلولین ذهنی بالای ۱۴ سال پسران بازدید نموده و در جریان خدمات و مشکلات این مرکز قرار گرفت.

کد خبر 99124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد