در رسانه| 
معاون استاندار بوشهر:
مجموعه مدیریتی استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به بهزیستی دارند

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مجموعه مدیریتی استان به ویژه استاندار پرتلاش بوشهر نگاه ویژه‌ای در راستای حمایت از سازمان بهزیستی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: نوع نگاه و خدمات سازمان بهزیستی فقط کمک به اقشار نیازمند نیست، بلکه کودکان بی‌سرپرست، خانواده‌های نیازمند، زنان سرپرست خانوار، افراد معلول و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی هم شامل می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: با توجه به گستردگی کارها و وظایف سازمان بهزیستی و خدمات ارزشمندی که به جامعه هدف ارائه می‌کنند، مجموعه مدیریتی استان به ویژه استاندار پرتلاش بوشهر نگاه ویژه‌ای در راستای حمایت از این سازمان دارند.

وی با اشاره به اینکه شعار دولت خدمت به مردم است و چه بهتر که اقشار محروم و نیازمند در اولویت این خدمت قرار دارند، بیان کرد: در استان بوشهر هم واگذاری زمین، مسکن و ازدواج آسان با اولویت ویژه دنبال می‌شود.

پورات با قدردانی از مدیران سابق اداره کل بهزیستی استان برای حیدر عزیزنژاد سرپرست جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد و افزود: سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان سابقه مدیریت در این اداره را داشته و فردی باتجربه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیریت جدید تعامل با دستگاه‌های اجرایی را اولویت قرار دهند، عنوان کرد: همچنین از ظرفیت خیرین و سازمان‌های مردم نهاد به نحو شایسته در جهت ایجاد تحول و خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف استفاده شود.

کد خبر 99067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد