حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان در منزل مددجوی شهید حادثه تروریستی

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان با حضور در منزل شهید سید عابد منصوری نژاد از توانخواهان تحت پوشش بهزیستی که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، از خانواده ایشان دلجویی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا وحید زاده که با همراهی احمد شفیعی معاون امورتوانبخشی و ساناز معین اقطائی رئیس دفتر ارتباطات مردمی بهزیستی استان در منزل این توانخواه شهید حضور یافته بود ضمن دلجویی از برادران و خواهران ایشان ، گفت : شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود و قطعا برادر شما جزو برگزیدگان بوده است.

وی افزود : اجر و قرب صبر شما در نزد خداوند محفوظ می باشد و بهزیستی هم حتما در کنار شما خواهد بود و از هر نوع کمکی که از توان مجموعه برآید ، دریغ نخواهد کرد.

شایان ذکر است که سید عابد منصوری نژاد به همراه خواهر خود که هردو از افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی می باشند ، دیروز جهت شرکت در مراسم سالگرد شهید سلیمانی به گلزار شهدای کرمان رفته بودند که به گفته خواهر ایشان ، وی برای نوشیدن آب از خواهرش جدا میشود و در همین لحظه بر اثر انفجار بمب جان خود را از دست می دهد.

کد خبر 99053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد