برگزاری بزرگترین جشن روز مادر با حضور مادران خانه سالمندان آرامش، سرپرست اداره  کل بهزیستی استان و معاونین در سالن شهید ایزد پناه

در این برنامه آقای مسعود شجاعی نایب قهرمان پاورلیفتینگ مسابقات ددلیفت روسیه ، مدال نقره خود را تقدیم مادران خانه سالمندان نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ،  1402/10/12 به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)  جشن با شکوهی با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی استان ، معاونین بهزیستی ، مادران مرکز سالمندان آرامش و حضور تعددی زیادی از مردم در سالن شهید ایزدپناه برگزار گردید.

  این برنامه با نظارت اداره کل بهزیستی استان و مدیریت جشن توسط مسئولین مرکز سالمندان آرامش و با همکاری گروهی از جوانان خیر و هنرمندان مطرح استان برگزار شد از خیرین و افراد موثری که طی سالهای گذشته همکاری‌های ارزشمندی با مراکز شبانه روزی خصوصا مراکز سالمندان داشتند تقدیر شد.

در این مراسم مدیرکل سازمان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و تبریک روز مادر رسالت‌های مادر به عنوان شاخص‌ترین و شامخ‌ترین مقام انسانی را تبیین و با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان  نمونه‌ای از تربیت اسلامی و ایرانی مادران این سرزمین ، ایشان را الگویی ارزشمند جهت تربیت نسل آینده برشمرد.

معاون توانبخشی سازمان در این مراسم با تشریح آماری و عملکردی سازمان در خصوص سالمندان و خصوصاً مادران سالمند بر اهمیت و ضرورت مراقبت خانگی و تکریم مادران سالمند در خانواده به نگاه سازمان  به گسترش مراکز مراقبتی و ویزیت در منزل و خانه کوچک به جای مراکز مراقبتی سالمندان تاکید نمود.

در این برنامه آقای مسعود شجاعی نایب قهرمان پاورلیفتینگ مسابقات ددلیفت روسیه ،  مدال نقره خود را تقدیم مادران خانه سالمندان نمودند.

برنامه های متنوع و شادی توسط  هنرمندان کشوری و استانی برگزار شد و برنامه تا پاسی از شب به مدت بیش از  5 ساعت طول کشید.

کد خبر 98934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد