پیام مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به‌مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با انتشار پیامی، فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

13دی‌ماه در تقویم تاریخ ایران اسلامی، یادآور سالروز شهادت مظلومانه، غریبانه و در عین حال افتخار آمیز سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع، فداکار و حماسه‌سازی است که همواره از ایشان به عنوان سمبل و نماد جهاد، عزت، دفاع از مظلوم و وطن دوستی، ایثار و استکبار ستیزی در منطقه و جهان یاد می‌شود و تمامی آزادی‌خواهان جهان او را حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانند. کسی که هنوز هم از نام او می‌ترسند و نامش هم رعشه بر تن دشمنان می‌اندازد.

طبق فرمایش مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی راه خدا را گذرانید و شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی ایشان در همه‌ی این سالیان بود و در نهایت به آرزوی دیرینه‌اش که لقاء الهی بود، نائل گردید.

اکنون محبوبیت سردار فاتح دل‌ها، فراتر از میدان‌های نبرد است و فکر حاج قاسم میان همه مردم این سرزمین پخش شده است. با رفتن او راهش ادامه می‌یابد و پرچمی که شهید والا مقام و دیگر همرزمانش در حمایت از مظلومان دنیا برافراشته‌اند در اهتزاز باقی خواهد ماند.

اینجانب سالروز شهادت ملکوتی سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقام معظم رهبری، مردم ایران به‌خصوص خانواده بزرگ بهزیستی تسلیت عرض می‌نمایم.

 

کد خبر 98875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد