مریوان / برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و نکوداشت روز زن

در ۱۲ دیماه سال جاری مصادف با فرارسیدن ولادت دخت نبی اکرم و نکوداشت این روز که به نام روز زن نامگذاری شده ،مراسمی تحت همین عنوان با حضور فرماندار،امام جمعه ،فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،اعضاء شورای شهر و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مریوان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان ، حاج ماموستا شیرزادی امام جمعه شهر مریوان ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام(ص) که میفرماید"فاطمه پاره تن من است و او روشنایی چشمانم و میوه قلب من است،آنچه او را بیازارد مرا آزرده است و آنچه او را خوشحال کند مرا خوشحال کرده "،روز زن را گرامی داشته و بیان کرد زنان و دختران این سرزمین باید حضرت فاطمه (س) را الگو و اسوه خود قرار دهند .

در ادامه قیصر امیدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک روز زن ، بیان کرد : در این برهه از تاریخ بیش از پیش شاهد حضور و موفقیت زنان و دخترانی هستیم که در عرصه های علمی ،فرهنگی ،اجتماعی و... حرفی برای گفتن دارند .

در پایان به رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از زنان خانه دار موفق و همچنین بانوان موفق شاغل در بخشهای دولتی تقدیر و تشکر شد.

مریوان / برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و نکوداشت روز زن

کد خبر 98821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد