ارسنجان|برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان

سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی در سال جاری، با حضور دکتر رضایی فرماندار،زارعی بخشدار،خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی (دبیر جلسه) بهمراه کارشناسان مناسب سازی و روابط عمومی بهزیستی،رئیس پلیس راهور و دیگر اعضاء در محل سالن ولایت فرمانداری این شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان:

هادی خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی ضمن خیر مقدم به اعضای شورای هماهنگی و پیگیری مناسب سازی در راس فرماندار و رئیس جلسه، با تاکید بر اهمیت اجرای مصوبات گفت: مهمتر از موضوع برگزاری کمیته های مورد نظر، مسئله پیگیری اجرای صحیح مصوبات مربوطه توسط تمامی ارگانهای خدمت رسان است.
خدارحیمی در این جلسه به بیان مصوبات جلسه پیشین شورای هماهنگی و پیگیری مناسب سازی پرداخت و گفت: بهبود وضعیت مناسب سازی نیازمند اقدامات جدی و مشارکت همه ادارات است و خواستار حضور فعال تمام ادارات مرتبط و مسئول در جلسات و پیگیری مصوبات تا انتها گردید.
دکتر رضایی فرماندار این شهرستان نیز خواستار پیگیری جدی مصوبات ستاد مناسب سازی شد و با منطقی خواندن مطالبات شهروندان،معلولان و جانبازان بر بهسازی معابر و مکان های پر تردد مانند ادارات ،پارک ها ،بانک ها و... تاکید کرد.
در پایان مسئولان ادارات از فعالیت ها وپیگیری مصوبات جلسه و اقداماتی که در این زمینه انجام داده اند، گزارشی ارائه کردند و از پیگیری‌های مستمر ریاست و کارکنان بهزیستی این شهرستان تقدیر نمودند.

کد خبر 98564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد