نشست واحد مشارکتهای مردمی بهزیستی سنندج با مدیر عامل بانک ملت

نشست واحد مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان سنندج با مدیر عامل و معاون بانک ملت در راستای توسعه و گسترش تعاملات و افزایش زمینه های همکاری مشترک با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان در دفتر مدیریت بانک ملت شعبه مرکزی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کردستان در این نشست محمدی کارشناس مسئول واحد مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان سنندج ضمن تشریح وظایف و خدمات سازمان به جامعه هدف از اقدامات ارزشمند و تلاشهای مجدانه مجموعه بانک ملت استان و بنیاد نیکوکاری سلام در بهبود معیشت و کمک رسانی به محرومین استان قدردانی نمود.

در ادامه زمانی مدیر عامل بانک ملت استان ضمن خوش آمدگویی به مجموعه بهزیستی، با بیان این نکته که کار بانک با خدمت به مردم آمیخته است گفت: قرارگرفتن در جایگاه خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، توفیق بزرگی است که خداوند نصیب کارکنان و مدیران بانک کرده است.

وی با اشاره به کمک های بنیاد نیکوکاری سلام و مجموعه بانک ملت در پویش ها و مناسبات مختلف از آمادگی بانک ملت و بنیاد نیکوکاری سلام در کمک به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در پویش تن پوش مهربانی و مساعدت در جهت پیشبرد پویش های سازمان خبر داد.

نشست واحد مشارکتهای مردمی بهزیستی سنندج با مدیر عامل بانک ملت

کد خبر 98374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد