نشست حوزه اشتغال بهزیستی با عاملین بانک های استان

نشست حوزه اشتغال و عاملین بانک ها با حضور مدیرکل بهزیستی استان ،معاون مشارکت های مردمی و عاملین بانک‌های استان ،با هدف رفع چالش ها و موانع جذب اعتبارات اشتغالزایی در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.

در ابتدای جلسه پرویز ساعدی معاون مشارکت های مردمی، ضمن خیر مقدم به عاملین بانک های استان از زحمات مدیران عامل بانک ها ،کارشناسان اعتبارات استانی ،مدیران شعب و کارشناسان اعتبارات شعبات تقدیر و تشکر نمود.

وی به موانع موجود در جذب اعتبارات در برخی بانک ها و برخی شهرستانها اشاره کرد و به راهکارهای عملی جهت جذب بیشتر و بهتر پرداخت.

سپس حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان ، ضمن تشکر از مجموعه بانک ها خدمات به جامعه هدف بخصوص در حوزه اشتغال، توانمندسازی را مهم و آنرا یکی از رسالت های مهم سازمان دانست.

رسولی از عاملین بانک ها درخواست کرد با توجه به نزدیکی پایان سال و فرصت اندک برای جذب مانده اعتبارات و هم چنین ابلاغ اخیر (جز۳ تبصره ۱۸) نسبت به مرتفع شدن مشکلات اهتمام ویژه داشته باشند.

در پایان طالب شاکریان نیز به ارائه عملکرد بانک ها و آمار مقایسه ای جذب آنها پرداخته و مشکلات متعدد شعبات را به سمع و نظر حاضرین رساند.

در طول جلسه نیز هرکدام از نمایندگان با علاقه ویژه متعهد به پیگیری و رفع نواقص

گردیدند.

کد خبر 98190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد