دومین نشست کارگروه تخصصی کنترل و کاهش اعتیاد

دومین نشست کارگروه تخصصی کنترل و کاهش اعتیاد در سال جاری با حضور دستگاه های عضو در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دومین نشست کارگروه تخصصی کنترل و کاهش اعتیاد در سال جاری با حضور آمنه همت معاون پیشگیری بهزیستی استان ، کارشناسان دفتر اعتیاد بهزیستی و دستگاههای عضو در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی برگزار گردید.
در این نشست گزارش تهیه شده از عملکرد 5 سال اخیر در خصوص کنترل و کاهش اعتیاد  بر اساس گزارش ارائه شده توسط دستگاه عضو بررسی و گزارش مذکور جهت طرح در جلسه شورای اجتماعی استان به ریاست استاندار هرمزگان جمع بندی نهایی گردید.
گفتنی است ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاههای مرتبط ، توانمندسازی و صیانت از افراد در معرض آسیب ، شناسایی کانون های آسیب پذیر اعتیاد و کاهش آسیب ها و آثار ناشی از آن ، ایجاد بستری علمی و عملی  در راستای تحکیم خانواده و پیشگیری و توانمندی و صیانت از افراد در معرض آسیب اعتیاد ، شناسایی، فرصت ها، محدودیت ها، اولویت برنامه ها و استفاده از ظرفیت مشارکت و همکاری سازمان¬های مردم نهاد و تشکل های مردمی مرتبط ، بخشی از وظایف کارگروه کنترل و کاهش اعتیاد است.
 ادارات آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، صدا و سیمای ، نیروی انتظامی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ، دادستانی عمومی انقلاب بندرعباس ، شهرداری ، سازمان تبلیغات اسلامی ، دانشگاه علوم پزشکی ، سپاه امام سجاد (ع) ، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، ورزش و جوانان ، اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان ، امور بانوان و خانواده استانداری ، هیئت اندیشه ورز و سمن ها از اعضای کارگروه تخصصی کنترل و کاهش اعتیاد در استان هستند.

کد خبر 98135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد