پیام تبریک مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)

پروین محمدپوری ، مدیر کل بهزیستی استان در پیامی میلاد پیامبر صلح و آرامش حضرت عیسی مسیح (ع) را به تمامی آزادیخواهان جهان خصوصاً مردم شریف ایران اسلامی، استان آذربایجان غربی و پیروان ایشان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی آذربایجان غربی ،

متن پیام پروین محمدپوری بدین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبران منادیان آزادی و صلح در تاریخ بوده اند و همواره حرکت بشریت را در مسیر الهی راهنمایی کرده اند.

جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ ارزشمند خود و بر پایه ی قانون اساسی و نگاه امامین انقلاب همواره پیروان ادیان الهی را مورد تکریم قرار داده است.

میلاد پیامبر صلح و آرامش حضرت عیسی مسیح (ع) هنگامه مناسبی برای حرکت به سوی سال جدید میلادی با اندیشه ای انسانی ، عقلانی و بر پایه منافع بشریت است.

حقیقت آن است که جهان امروز تشنه فرهنگ انبیاء و اولیاء الله است و بی تردید حقیقت دین مبین الهی می تواند نجات بخش انسان ها باشد.

خوشبختانه در عصر حاضر علی رغم تمام دغدغه و گرفتاری ها آدمی دوباره به نهاد الهی خویش بازگشته و توجهی ویژه ای به حقیقت دین دارد.

اینجانب ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) به تمامی آزادیخواهان جهان خصوصاً هموطنان مسیحی ایران اسلامی، استان آذربایجان غربی و پیروان ایشان ، امیدوارم در سایه وحدت و همدلی موجود در این استان که به عنوان یکی از مزیت های آن شناخته می شود، شاهد رشد و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی باشیم.

پروین محمدپوری 

مدیر کل

کد خبر 98071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد