مدیر کل بهزیستی فارس در جشنواره جام بلند همتان:توانمندسازی جامعه هدف معزز مهمترین دغدغه ی بهزیستی است

جشنواره ملی ورزشی ‌و بازی های بومی محلی افراد دارای معلولیت تحت پوشش برنامه Cbrروستایی شنبه اول دی ماه در سالن مجموعه ورزشی شادزیست با حضور مدیرکل،معاون توانبخشی،کارشناسان ستادی بهزیستی فارس،مدیر بهزیستی شیراز و جمعی از مسئولین ورزش و جوانان فارس برگزار شد.

به گزارش‌ روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

مدیر کل بهزیستی فارس در جشنواره جام بلند همتان با تقدیر از عوامل برگزاری مسابقات بومی-محلی گفت:این مسابقات در راستای توانمندسازی افراد دارای معلولیت، برابر سازی فرصتها و تلاش در جهت افزایش مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت برگزار می شود. 

او در ادامه افزود:بازی‌های بومی- محلی به دلیل در دسترس بودن باعث رشد روانی اجتماعی و ارتقامهارت های حرکتی و اجتماعی می گردد.هوشیار اظهار داشت:این بازی‌ها ابزار مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت گروه هدف وترویج فرهنگ و سبک زندگی، حفظ و احیا آداب‌ورسوم و سنت‌های کهن مردم ایران است.

مدیر کل بهزیستی فارس در پایان گفت:این جشنواره زمینه توانمندسازی گروه هدف را فراهم می سازد و این امر مهمترین موردی است که در بهزیستی به دنبال آن هستیم.

گفتنی است:در این دور مسابقات استانی که میان ۶۴ نفر از منتخبین مرحله ی شهرستان برگزار شد ۱۲ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

این جشنواره با همکاری اداره ورزش و جوانان فارس در رشته های ورزشی بومی،اعم از هفت سنگ،لی لی،دال پلان،کشتی با چوب،دوز فیزیکی برگزار شد.مرحله ی کشوری این جشنواره بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 98051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد