لزوم توجه و دقت در انجام مشاوره های فرزند پذیری

معاون امور اجتماعی بهزیستی آذربایجان شرقی در جلسه هم اندیشی با مشاوران فرزند پذیری استان بر لزوم توجه و دقت در انجام مشاوره های فرزند پذیری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر مهتاب منصوری در این جلسه که با حضور کارشناس مسئول و کارشناس دفتر مراقبت در خانواده و فرزند خواندگی در استان، کارشناسان تیم فرزندخواندگی و مشاوران فرزند پذیری استان برگزار شد؛ موفقیت های بدست آمده در فرزندخواندگی توسط استان آذربایجان شرقی را حاصل زحمات مسئولین و کارشناسان عنوان کرد و از زحمات آنان تجلیل کرد.

وی با بیان اهمیت آماده سازی ذهنی خانواده فرزند پذیر توسط مشاور اظهار داشت: علاوه بر موارد مذکور ارائه مشاوره های روانشناختی به فرزندان بالای ۱۰ سال، ارائه مشاوره گروهی به متقاضیان و متقاضیان طرح خانواده محور، از مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

منصوری با تاکید بر اهمیت مشاوره در فرزند خواندگی، دقت مضاعف را در انجام این مشاروه ها بالاخص در مورد واگذاری های بالای ۱۰ سال اظهار داشت: انتخاب بهترین خانواده برای فرزندان زیر ۶ سال و لزوم تامین منافع عالیه فرزندان از نکاتی است که همواره باید مد نظر کارشناسان و مسئولین این حوزه قرار بگیرد.

کد خبر 97628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد