۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸
هیاتی خاص با عزادارانی ویژه

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مراسم عزاداری و سینه‌زنی شهادت حضرت زهرا(س) ویژه بهبودیافتگان اعتیاد و خانواده‌های آنها با حضور قاضی یساقی جانشین معاون دادستان دادسرای انقلاب اسلامی و فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین در کمپ ماده ١۵ برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در حاشیه این مراسم، گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی از قبیل دعا و مراسم مذهبی، حضور در هیات‌های عزاداری و...ویژه افراد بهبودیافته و خانواده‌های آنها یکی از سیاست‌های بهزیستی است که در کمپ‌های ماده 15 و 16 ویژه بانوان و آقایان و خانواده‌های آنها انجام می‌گیرد. هیات دلدادگان حضرت زهرا(س) نیز به همت خود بهبودیافتگان از سال 1399 برپا گردیده که فعالیت‌های مختلفی را اجرا می‌کنند و توفیق حاصل شد که در شب شهادت حضرت زهرا(س) در میان این عزیزان و در این هیات خاص حضور پیدا کنیم.
هیاتی خاص با عزادارانی ویژه
دکتر مسعود فیروزی افزود: از بدو ورود معتادین به اردوگاه برنامه‌های فرهنگی مذهبی متعددی برای آنها اجرا می‌شود و خود این افراد جزء برنامه‌ریزان و اجرا کنندگان این مراسمات هستند. توجه به احکام و فرائض دینی و مذهبی می‌تواند کمک بزرگی به آگاهی بخشی جامعه، کاهش آسیب‌ها و ارتقاء سلامت اجتماعی داشته باشد و فرهنگ بهبودی و رهایی از اعتیاد را در جامعه اشاعه دهد.
 

کد خبر 97604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد