دیدار صمیمی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با توانخواهان ورزشکار افتخارآفرین

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با دونفر از ورزشکاران دارای معلولیت در فضای صمیمی به گفت‌وگو نشست وصحبت‌های آنها را در رابطه با مشکلات ورزشی افراد دارای معلولیت شنیده و مورد توجه قرار داد و پیگیر رسیدگی به امور مربوط به توانخواهان ورزشکار تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی در حیطه امکانات و وظایف سازمانی شد.

معصومه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته که اخیرا در مسابقات هانگژو به مقام دوم پاراآسیایی دست یافت و هادی خوش اقبال بازیکن تیم ملی فوتبال هفت نفره که در مسابقات آسیا-اقیانوسیه که در آبان ماه سال جاری در ملبورن برگزار شد توانست مقام اول را کسب نماید با مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در فضای صمیمی به گفت‌وگو نشستند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از دیدار ورزشکاران دارای معلولیت، گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در سطح وسیعی در فعالیت‌های اجتماعی و مسابقات شرکت دارند و هویت خود را به جامعه شناسانده‌اند. ورزشکاران دارای معلولیت توانسته‌اند در سطوح بین‌المللی افتخارهای فراوانی کسب کنند و به عنوان یک الگوی موفق در جامعه معرفی شوند. اثری که آنها بر جامعه معلولان می‌گذارند بسیار با ارزش است و باعث ایجاد حس امیدواری، توانایی و اعتماد به نفس درمیان افراد دارای معلولیت در جامعه می‌شود که جایگزین هزاران هزار مدال نمی‌شود
دیدار صمیمی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با توانخواهان ورزشکار افتخارآفرین.

دکتر مسعود فیروزی، افزود: نیاز به ورزش و تاثیر آن در سلامتی افراد دارای معلولیت بسیار بیشتر از افراد سالم احساس می‌شود. به ورزش معلولین باید به عنوان یک نوع توانبخشی اجتماعی نگاه کرد زیرا ورزش زمینه‌ساز حضور موثر و تاثیرگذار افراد دارای معلولیت در فضای عمومی جامعه می‌شود و آنان را در انجام فعالیت‌ها مستقل می‌سازد و نقش بسزایی در ارتقای کیفیت زندگی، افزایش اعتماد به نفس، توانمندسازی و بروز توانایی آنها می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: باید بسترهای لازم برای حضور افراد دارای معلولیت در عرصه ورزش توسط تمامی نهادها و دستگاه‌های متولی مهیا شود و در راستای رفع موانع اجتماعی- فرهنگی برای حضور موثر و مثمرثمر ورزشکاران دارای معلولیت به‌صورت همه‌جانبه اقدام کرد.

کد خبر 97601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد