دیلم| برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی محیط شهرستان دیلم

اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی محیط شهرستان دیلم به ریاست محمود پور داوودی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، رئیس بهزیستی دیلم و اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از دیلم در این جلسه محمود پور  داوودی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دیلم گفت:یکی از اولویت های کاری ما پرداختن به امور عزیزان معلول، جانباز و سالمند است و وظیفه ماست که خدمتگزار خوبی برای این عزیزان باشیم و زمینه را برای حضور آنان در جامعه فراهم نماییم تا بتوانند از حقوق برابری با دیگر شهروندان برخوردار باشند.

وی افزود:نقاطی از شهر که نیاز به مناسب سازی دارند شناسایی شده و طی زمانبندی مشخص نسبت به مناسب سازی آنها اقدام شود و همچنین این موضوع در ساختمان های در حال احداث اداری نیز مد نظر قرار گیرد.

فاطمه جوهری رئیس بهزیستی دیلم ضمن ارائه گزارشی از مصوبات جلسه قبل و تشکر از دستگاه هایی که در خصوص مناسب سازی مشارکت داشته اند چالش ها و مشکلات موجود در شهرستان را بیان کرد و خواستار همکاری ادارات و دستگاههای اجرایی در امر مناسب سازی شد.

در ادامه جلسه علیرضا متانت نماینده انجمن معلولین شهرستان نیز مکان هایی از سطح شهر که نیاز به مناسب سازی دارد ذکر کرد و خواستار پیگیری جهت رفع آنها شد.

کد خبر 97223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد