زرین دشت|برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی پیشگیری از خودکشی از ۱۸تا ۱۹ آذر ماه با رویکرد تسهیل گری توسط اداره بهزیستی شهرستان زرین دشت

کارگاه تخصصی آموزشی پیشگیری از خودکشی از ۱۸تا ۱۹ آذر ماه با رویکرد تسهیل گری توسط اداره بهزیستی شهرستان زرین دشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان زرین دشت:
 
کارگاه ۲ روزه تسهیل گری پیشگیری از خودکشی  با تسهیل گری آقای قدرت محکم و خانم مهری مقدم کارشناسان معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی فارس با هدف افزایش دانش و ارتقای مهارتهای کارشناسان بهزیستی و تسهیلگران پیشگیری از خودکشی شهرستان به همت حوزه پیشگیری اداره بهزیستی برگزار شد.

در این کارگاه جهت توانمندسازی کارشناسان وتسهیل گران٫ روشهای نوین تسهیلگری در پیشگیری از خودکشی آموزش داده شد. 
بهمنی فرماندار شهرستان زرین دشت با حضور در این کارگاه ضمن خوشامد به شرکت کنندگان افزود: امروزه خودکشی نه به عنوان یک انحراف یا آسیب اجتماعی بلکه به عنوان یک مسئله اجتماعی مطرح است.

 بهمنی بیان داشت : تأثیرات روانشناختی، اجتماعی و اقتصادی خودکشی بر خانواده و جامعه ، موجب گردید تا ضرورت توجه به برنامه ریزی پیشگیری از خودکشی بیش از پیش احساس شود. 
وی گفت اداره بهزیستی شهرستان زرین دشت همیشه در برنامه های پیشگیری از آسیب ها پیشقدم بوده است.
این مقام مسئول اظهار نمود:  تهیه اطلس آسیب های اجتماعی اجتماعی می تواند  زمینه ایجاد مداخلات محلی هدفمندتر و امکان تحلیل مسائل شهرستان را  فراهم نماید.
 در مراسم گشایش این کارگاه دو روزه شکوهیان نژاد رییس اداره بهزیستی این  شهرستان گفت: پیشگیری ازخودکشی از اولویت های این اداره است و این کارگاه نیز در راستای همین برنامه ها برگزار گردیده است.
امیدوارم بتوانیم گام های موثری در راه رسیدن به این هدف برداریم.

کد خبر 97078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد