انعقاد تفاهمنامه همکاری فی ما بین بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه امام رضا علیه السلام

دکتر مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی‌مابین اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی و سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) مبنی بر تامین جهیزیه مناسب برای افراد دارای معلولیت و اقشارکم درآمد خبر داد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این خصوص، گفت: باتوجه به تاکید دین مبین اسلام بر امر مقدس ازدواج و آرمان‌های بلند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین خط‌مشی‌ها در جهت ترویج سنت ازدواج در بین جوانان، لذا تحقق این امر مستلزم تلاش هرچه بیشتر تمامی خدمتگزاران نظام و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرائی، حمایتی و همچنین بهره‌گیری از توان خیرین است.

فیروزی افزود: موضوع تفاهم نامه منعقد شده فی‌مابین بهزیستی و بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) همکاری مشترک دو سازمان به منظورتهیه 320 سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی با اولویت نوعروسان خانوارهای روستایی و مناطق محروم می‌باشد.

وی افزود: یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های حائز اهمیت سازمان بهزیستی تامین مسکن و جهیزیه برای مددجویان نیازمند، ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف می‌باشد که در این زمینه گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر تحت پوشش سازمان هستند. به یاری خداوند این همکاری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و در مراحل بعدی شاهد اقدامات مثبتی در راستای ساخت و تعمیر مسکن مددجویان خواهیم بود.

کد خبر 97059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد