شهرضا| دیدار چهره به چهره فرمانداربا مددجویان

   به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت سید امیر جعفری فرماندار با همراهی سمیه کرمی کارشناس امور اجتماعی و مسئول امور بانوان فرمانداری، ریاست و کارشناسان توانبخشی اداره بهزیستی و مدیرعامل موسسه جسمی حرکتی کمایی نخاعی در منزل دوتن از مددجویان تحت پوشش این اداره حضور پیدا کرد.

 به گزارش روابط عمومی، مرجان ناظم پور رئیس بهزیستی شهرضا در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرماندار گزارشی از  خدمات صورت گرفته برای این مددجویان ارایه داد و گفت: با توجه به هزینه‌های زیاد درمان و منابع محدود، موسسه جسمی حرکتی نخاعی کمایی با همت خیرین هیچ حمایتی را از معلولان دریغ نمی‌کند.

سید امیر جعفری فرماندار شهرضا نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت: اولین کار دستگاه‌های دولتی آموزش و تغییر نگاه جامعه و ایجاد جامعه‌ای امن در تمامی زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و شهروندی برای جامعه معلولین می‌باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در شورای مسکن استان نیز توانستیم جهت تکمیل پروژه های دومعلولی مسکن منظریه سهم آورده بنیاد مسکن و بهزیستی را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

جعفری افزود: متقاضی برای مسکن در حوزه جامعه هدف بهزیستی بالاست و امیدواریم با طرح‌های دولت و پیگیری‌های مسئولین استانی و شهرستانی بتوانیم در راستای خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت بیش از پیش گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های موسسه جسمی حرکتی کمایی نخاعی و ارایه خدمات توانبخشی توسط مرکز جسمی حرکتی آرام به جامعه هدف در راستای به روز رسانی و تکمیل تجهیزات پیگیر مراحل آن خواهم بود.

 شهرضا| دیدار چهره به چهره فرمانداربا مددجویان

 شهرضا| دیدار چهره به چهره فرمانداربا مددجویان

 شهرضا| دیدار چهره به چهره فرمانداربا مددجویان


 

کد خبر 96861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد