در رسانه| فتح قله‌های افتخار به برکت خون شهداست

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی فتح قله های افتخار ملی و بین المللی را از برکت خون شهدای ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تبریز، فرگل صحاف  در هفتمین یادواره شهدای بهزیستی آذربایجان شرقی با عنوان شاهدان شیدایی و گمنامی، با بیان اینکه سه تن از فرزندان اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی جزو شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند، اظهار کرد: علاوه بر ۳ فرزند، ۲ همکار این اداره کل نیز به فیض شهادت نائل شده اند و ۵۲ نفر از خانواده های شهدا نیز در این اداره کل شاغل می باشند. 

 وی افزود: قطعا این یادواره ها عامل مهم زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و خودگذشتی هاست و ما امروز دور هم گرد آمده ایم تا یاد و خاطره شهدای عزیزی را که بخاطر میهن اسلامی مان جان خود را فدا کرده اند تا ما امروز به راحتی و آسایش در مملکت ایران اسلامی با هم بتوانیم زندگی کنیم و برای آیندگان مان بیاندیشیم.
 
صحاف برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و تفریحی،کتابخوانی، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ایثارگران، آزادگان، رزمندگان، خانواده های شهدا و تجلیل از بانوان محجبه و برپایی میزهای خدمت در مناطق محروم  و کم‌برخوردار ۲۰۲۰  و جشن تکلیف برای فرزندان خانه‌ها، برپایی نمایشگاه توانمندی افراد تحت پوشش، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی افراد دارای معلولیت و ...   را از اهم فعالیت های بهزیستی در سال گذشته عنوان کرد. 
 
* کرامت، شجاعت و سخاوت مرام شهداست 


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی نیز در هفتمین یادواره شهدای اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی کرامت، شجاعت و سخاوت را مرام شهدا خواند.
 
عابدزاده در این یادواره که در آستانه اجلاسه کنگره گرامی داشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت ام ابیها(س) اظهار کرد: شهدا بر اساس آیه قرآن زنده هستند و نفسهای آنان شاید از جنس نفسهای مادی بشر نباشد لکن نفَسهای معنوی است چرا که آنان به مقام محمود رسیده اند.
 
وی مرام شهدا و خانواده های آنان را کرامت، شجاعت و سخاوت عنوان کرد و گفت: شهدا سخاوتمندانه جان خود را تقدیم کردند تا ما بتوانیم با آرامش و امنیت زندگی کنیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی ادامه داد: فرهنگ شهدا فرهنگ والای انسانیت و انسان پروری است و خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملت هستند.
 
عابدزاده با بیان اهمیت انتخابات گفت : انتخابات مطابق نظر رهبری یک حق و یک وظیفه و تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی ایران است و هر زمان که انتخابات پررونق شده است دشمن به لرزه افتاده و نتیجه اش در جامعه مشخص می شود.
 
وی با بیان اهمیت بصیرت در انتخابات افزود: مردم باید به قدری آگاه باشند که خود تحلیل، تفسیر و انتخاب نمایند. 
 
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم حمایت از مسلمانان غزه گفت : پرچم اسلام از همه پرچمها بالاتر است و بر اساس آیه "لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا" مسلمانان همواره بر کافران پیروز خواهند شد.

هفتمین یادواره بزرگداشت شهدای بهزیستی، در آستانه اجلاسیه کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان شرقی به همت پایگاه مقاومت شهید فیاض‌بخش بهزیستی و امورفرهنگی بهزیستی آذربایجان شرقی و با همکاری سازمان بسیج کارمندی سپاه عاشورا ، باشکوه خاصی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تجلیل از خانواده‌های شهدای بهزیستی برگزار شد.

کد خبر 96829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد