رئیس بهزیستی شهرستان روانسر در نماز جمعه از خدمات بهزیستی به جامعه معلولین گفت

رئیس اداره بهزیستی شهرستان روانسر به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت همراه با جمعی از کارکنان اداره و نیروهای اورژانس  اجتماعی ۱۲۳ در مراسم عبادی_سیاسی نماز جمعه، پیش از خطبه‌های نماز به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

لقمان لطفی ضمن گرامی‌داشت این مناسبت، به  وظایف، فعالیت‌ها و عملکرد بهزیستی اشاره و عنوان کرد: مجموعه بهزیستی شهرستان تمام تلاش خود را در راستای رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف به کار خواهد گرفت تا بتواند بیشترین و بهترین خدمت را به این عزیزان داشته باشد.

لطفی به قسمتی از خدمات ارئه شده به معلولین، از جمله؛ پرداخت مستمری، هزینه درمان، تأمین جهیزیه، حق پرستاری، اشتغال، ودیعه مسکن و... اشاره کرد و ضمن تأکید بر احقاق حقوق اولیه معلولین افزود: مطالبه جدی بهزیستی و جامعه هدف سازمان در خصوص مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی جهت سهولت دسترسی افراد با توانایی متفاوت که بخش بسیار عمده آن به‌عهده شهرداری است به‌صورت مستمر از سوی اداره بهزیستی و کارشناسان مناسب‌سازی، با حضور مسئولین پیگیری می‌شود.

در پایان لقمان لطفی با اعلام شماره تماس‌های: ۱۲۳، ۰۹۶۲۸ و ۱۴۸۰ جهت دریافت خدمات مشاوره رایگان و رسیدگی به شکایات کودک آزاری، همسر آزاری و … گفت: در بحث پیشگیری از معلولیت‌ها هم با اقدامات انجام شده جهت ارائه خدمات مشاوره و هزینه آزمایشات ژنتیک گام بسیار مؤثری در جلوگیری از تولد نوزادان معلول برداشته شده است.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 95732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد