رئیس بهزیستی شهرستان گیلان‌غرب در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان

بهزاد شیرزادی: حداقل ۱۳ درصد جمعیت شهرستان گیلان‌غرب دارای محدویت‌های حسی_حرکتی هستند.



 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت، بهزاد شیرزادی رئیس بهزیستی شهرستان گیلان‌غرب در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان به تشریح وضعیت و خدمات ارائه شده به جامعه معلولان شهرستان پرداخت.

شیرزادی ضمن گرامی‌داشت روز جهانی معلولین گفت: با توجه به احتساب آمار جانبازان و معلولین و بخش عمده‌ای از سالمندان شهرستان گیلان‌غرب، حداقل ۱۳ درصد افراد شهرستان دچار محدویت یا معلولیت‌های جسمی، حسی و یا حرکتی هستند که ضرورت دارد این موضوع در برنامه‌ریزی‌های شهری و روستایی و برنامه‌های فرهنگی و عمرانی شهرستان لحاظ شود.

شیرزادی در ادامه به تشریح انواع معلولیت از جمله معلولیت جسمی_حرکتی، ذهنی، شنوایی، گفتاری و معلولیت بینایی پرداخت و توضیحاتی را در خصوص هر کدام از این معلولیت‌ها و شرایط استفاده از خدمات سازمان بهزیستی عنوان کرد.

در پایان نیز از خدمات ارائه شده در حوزه ساخت مسکن، اشتغال، تحصیل، وسایل کمک توانبخشی و بهداشتی و سایر خدمات به معلولان شهرستان توضیحاتی را ارائه داد و گفت هر چند سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را برای ایجاد زندگی بهتر برای معلولان انجام می‌دهد اما جهت ارائه خدمات بیشتر، نیاز به حمایت‌ها و همدلی‌های بیش از پیش سایر نهادها، سازمان‌ها و خیرین هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک شرایطی فراهم شود که شهر و روستایی بدون موانع اجتماعی، اقتصادی و محیطی داشته باشیم.
بازتاب خبری در خبرگزاری مطلع‌الفجر


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 95728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد