بازدید سرزده سرپرست بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از مرکز اورژانس اجتماعی یاسوج

اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه 1402/8/29 ساعت 13 عصر به همراه سید سلیمان موسوی ، معاون پشتبانی و منابع انسانی ،هدایت عظیمی فر ،معاون امور اجتماعی بهزیستی استان با حضور سرزده درمرکز اورژانس اجتماعی شهرستان بویراحمد با مسئول ، کارکنان و مراجعه کنندگان این مرکز دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد / اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز دوشنبه 1402/8/29 ساعت 13 عصر به همراه سید سلیمان موسوی ، معاون پشتبانی و منابع انسانی ، هدایت عظیمی فر ،معاون امور اجتماعی  بهزیستی استان با هدف نظارت بر فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف، میزان اثربخشی خدمات مورد ارائه و بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش روی  مراکز فوریت های اجتماعی و امور آسیب‌دیدگان ، به صورت سرزده از  مرکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی بازدید به عمل آوردند.

دامیار سرپرست بهزیستی استان در جریان این بازدید ضمن دیدار با مددجویان ، از نزدیک با مسئول و کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد .

وی از بخش ها و قسمتهای مختلف این مرکز دیدن کرد و نحوه پذیرش ، فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف مقیم و چالش‌ها و مشکلات موجود را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .

کد خبر 94852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد