در رسانه| نظارت و ارزیابی پیوسته از مهم ترین عوامل سلامت نظام اداری است

معاون بازرسی و سلامت اداری مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات وزارت تعون ،کلر و رفاه اجتماعی ، نظارت و ارزیابی پیوسته را از شاخص های مهم عوامل سلامت نظام اداری بیان کرد .

به گزارش پایگاه خبری یئنی تبریز ، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، دکتر لطفی معاون بازرسی و سلامت اداری مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد و ارتباطات وزارت تعوان ،کار و رفاه اجتماعی درنشست مشترک با اعضای شورای معونان بهزیستی استان ، آسیب شناسی نظام اداری را از الزامات نیل به سلامت ادرای عنوان کرد و افزود : با اعمال کنترل های به موقع و نظارت های مستمر می توان نسبت به رفع نقایص در راستای بهبود سلامت اداری اقدام و میزان بهره وری هر سازمان را ارزیابی و در نهایت به توانمند سازی سازمان ها کمک کرد .


وی افزود : ارتقای بهره وری و بهبود نظام پیشنهادها ،در راستای گسترده کردن خدمات و ایجاد فضای سالم و افزایش دامنه آگاهی ها و افزایش کیفیت خدمات سازمان مهم و قابل توجه است .


وی همچنین هدف از نظارت و ارزیابی منظم و منسجم را درراستای بهبود شاخص های خدمات رسانی و رضایت مندی عمومی بیان کرد و گفت : ارایه پیشنهادهای لازم برای بهبود و ارتقای سطح عملکرد سازمان ها و ادارات و اصلاح فرایندها را با لحاظ شناسایی فرصت ها ،چاش ها ،نقاط ضعف و قوت و ارایه راهکارهای مربوطه و پیشنهادهای اصلاحی ، از چشم اندازهای ارتقای سلامت اداری است .


لطفی محورها و معیارهای ارزیابی ادواری را در 4 محور سلامت اداری، حقوق شهروندی ،ارتباطات سازمانی و شایستگی های مدیریتی و ارزیابی عملکرد عنوان کرد .


امید هاشمی خاتون آبادی مشاور رئیس مرکز بازرسی وو ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی نیز در این نشست بر شناسایی ،پایش و نظارت مستمر گلوگاه های فسادخیز بزیستی تاکید کرد و اجرای دقیق راهبردهای پیشگیرانه در گسترش سلامت رفتار سازمانی و ازایش رضایت مندی شهروندان را با محور اجرایی نمودن مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری ضروری دانست .


هاشمی همچنین از دستاوردها و رویکرد بهزیستی آذربایجان شرقی در تهیه کلیپ و محتواهای آگاه سازی و اطلاع رسانی تشکر و قدر دانی کرد .

کد خبر 94811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد