دیدار صمیمی مدیر بهزیستی شهرستان مشهد با ورزشکار افتخارآفرین در مسابقات پاراآسیایی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مدیر بهزیستی شهرستان مشهد و اعضای شورای اسلامی شهر رضویه از معصومه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته کشور که اخیرا در مسابقات پاراآسیایی هانگژو توانست به مدال نقره و جایگاه نائب قهرمانی دست یابد، تقدیر کردند.

جواد بهنام در این دیدار با بیان اینکه از طریق پیگیری‌های مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی قرار است از سرکارخانم زارعی کاپیتان و بانوی افتخار آفرین کشورمان در بدنه اداری بهزیستی یا دیگر ادارات دعوت به کار نماییم، گفت: سرکار خانم زارعی سرمایه اجتماعی و الگوی بانوی محجبه ورزشی در جامعه امروزی کشورمان می باشد و قطعا مورد حمایت این سازمان و دیگر نهادها قرار خواهد گرفت .

مدیر اداره بهزیستی شهرستان مشهد افزود: امثال سرکار خانم زارعی توانمندی‌های بسیاری دارند و باید الگویی برای جوانان و نوجوانان ما باشند که بتوانند توانایی‌های خودشان را به منصه ظهور بگذارند.

در ادامه، شهنازی ریاست و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر رضویه در این دیدار ضمن تبریک و قدردانی از تلاش های کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، قول نامگذاری یک معبر یا میدان در سطح شهر رضویه به نام "معصومه زارعی" را دادند که در اولین جلسه اعضای شورای اسلامی رضویه در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد .

معصومه زارعی نیز در این دیدار با بیان اینکه توانسته است در برهه‌های مختلف انواع مدال های رنگی توسط تیم های پارالمپیک و پاراآسیایی را در مسابقات کسب نماید، گفت: متاسفانه بودجه ورزشی کشور بیشتر به تیم های فوتبالی تخصیص می‌یابد و توجهی به ورزش افراد دارای معلولیت نمی‌شود درحالیکه  همین تیم‌های پاراآسیایی و پارالمپیک تا کنون با انواع مدال های رنگین توانسته‌اند پرچم کشورمان را در تمام دنیا با افتخار و تمام قد به اهتزاز در آوردند و نتیجه اش شده کارت هدیه با مبالغ بسیار ناچیز که واقعا قابل تامل بوده و توجهی به این قشر ورزشی در جامعه صورت نگرفته است.

وی افزود: تاکنون در چهار دوره در مسابقات پارا آسیایی گوانگجو کره جنوبی ، جاکارتای اندونزی ، هانگژو چین شرکت کرده‌ام که یک بار موفق به کسب مدال برنز و سه بار نائب قهرمان آسیا بوده‌ایم و برای اولین بار موفق به کسب سهمیه پارالمپیک سال ۹۵ در کشور برزیل شدیم که در آن مسابقات تیم ما شگفتی ساز شد و مقام پنجم را کسب کرد. در مسابقات پاراآسیایی هانگژو نیز توانستیم مدال نقره و نائب قهرمانی را از آن خود کنیم و بار دیگر پرچم عزیز کشورمان را با  غرور آفرینی بالا ببریم .

کد خبر 94555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد