یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌ها توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

احمد عبدی پور رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، از اول آذرماه آغاز و تا دهم آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در گفتگو با بازار کار اعلام کرد: زمان برگزاری یازدهمین آزمون دستگاه‌های اجرایی که توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، هشتم دی‌ماه خواهد بود و علاقمندان می‌توانند در زمان مقرر به سایت این مرکز به نشانی hrtc.ir  مراجعه نمایند.

خلیل اسدی، مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری‌ سازمان اداری و استخدامی کشور نیز گفت: این آزمون با حضور برخی از دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان بهزیستی، دانشگاه فرهنگیان، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، استانداری‌های اردبیل و زنجان برای استخدام ۴ هزار و ۴۲۳ نفر سهمیه استخدامی در ۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی درباره مجری آزمون و زمان اعلام نتایج نیز اظهار کرد: مجری برگزاری این آزمون مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و تاریخ اعلام نتایج آن، ۲۷ دی‌ماه امسال است.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 94552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد