کارآفرینی، ارزش آفرینی بواسطه نوآوری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی غلامرضا خالدی، معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی ، مشارکت های مردمی واشتغال بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی پیامی صادر کرد

متن پیام به شرح زیر است:

هفته جهانی کارآفرینی (GEW)بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی است که هرساله در اواخرآبان ماه در سراسر دنیا برگزار می‌شود. در این رویداد با هدف کمک به کارآفرینان بالقوه برای ورود به عرصه کارآفرینی، تلاش می‌شود؛ تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه‌اندازی کسب ‌وکار تشویق شده و کسب ‌وکار خود را آغاز کنند.

تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت نوآوری، شکوفایی، کارآفرینی، جهاد اقتصادی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گرو عزم همگانی برای توسعه و تعمیق کارآفرینی به عنوان ابزار جدی رقابت در عرصه‌های مختلف جهانی است.

کارآفرینی، ارزش آفرینی بواسطه نوآوری استامسال با شعار مهار تورم و رشد تولید به استقبال این هفته منحصر به فرد می رویم که هم امید داریم و هم انتظار داریم که دغدغه معیشت و اقتصاد با ورود کارآفرینان عزیز کشورمان به فرصتی بی بدیل تبدیل شود .کارآفرینی، نوآوری و فعال سازی چرخه تولید ، ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار، پیشرفت و توسعه کشور همگی در گرو هم افزایی و ارتباطات همگام و همراه اعضای زیست بوم ملی اشتغال است .

نیاز امروز جامعه ایران به حضور نقش آفرین کارآفرینان بیش از هر زمان دیگری احساس می شود . عزیزانی که با رفع دشواری های زندگی هم وطنان زیبایی زندگی را بیش از پیش به آنها هدیه می دهند .

به همین منظور فرصت را مغتنم دانسته و این رویداد را به همه کارآفرینان، صاحبان کسب و کارهای نوین و دانش بنیان و مروجان فرهنگ والای خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی و به ویژه آنها که در تسهیل جریان زندگی افراد محروم جامعه و مددجویان بهزیستی تاثیرگذارند؛  تبریک عرض نموده و توفیقات مستمر و روز افزون همه ارزش آفرینان در حوزه‌های مختلف را از درگاه خداوند متعال خواهانم

کد خبر 94463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد