نظارت جامع بر مراکز بهزیستی همواره در دستور کار بهزیستی استان است

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مددجویان ، نظارت جامع بر مراکز بهزیستی همواره در دستور کار بهزیستی استان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان در نشست شورای معاونین این اداره کل با اشاره به اهمیت ارائه خدمات با کیفیت به مددجویان ، بر تشدید نظارت بهزیستی برمراکز روزانه و شبانه‌روزی بهزیستی در استان تاکید کرد و اظهار داشت : در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مددجویان ، نظارت جامع بر مراکز بهزیستی همواره در دستور کار حوزه های تخصصی و ادارات بهزیستی شهرستانها است .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان بیان داشت : اغلب این بازدیدها به منظور ارزیابی دقیق شرایط ، کیفیت خدمات و تعیین سطح رعایت دستور العمل‌های سازمان بهزیستی در مراکز باید در ساعات غیراداری ، شبانه و به صورت سرزده انجام گیرد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و اجرای برنامه نظارتی ویژه خاطرنشان کرد : لازم است جوانب مختلف فعالیت تمام مراکز توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری شبانه‌روزی در سطح استان شامل معلولین ، بیماران روانی مزمن، سالمندان، کودکان بی‌سرپرست و مراکز حاکمیتی دختران و زنان در معرض آسیب و آسیب‌دیده، کمپ‌های ترک اعتیاد ، مراکز مداخله در بحران و مراکز نیمه‌راهی ، مددجویان ، توسط کارشناسان تخصصی شهرستان‌ها و ستاد بهزیستی استان به صورت ویژه بازدید و بررسی گردد.

جهانشاهی همچنین بازدید از مراکز مثبت زندگی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد : در بازدید از مراکز مثبت زندگی ، ملاک ارزیابی و رتبه بندی چک ‌لیست‌هایی است که از سوی سازمان بهزیستی کشور تهیه شده و کارمزدهای مراکز مثبت نیز بر اساس همین ارزیابی و رتبه‌بندی پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان با تعیین ضرب العجل سه روزه برای نظارت های ویژه از مراکز یادآور شد : گزارش بازدیدهای نظارتی به ستاد بهزیستی استان و نتایج این گزارش در هفته‌ی جاری، در نشستی تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ می گردد .

در ادامه از مساعی و کوشش های سیده صدیقه موسوی کارشناس اداره کل بهزیستی و عضو کمیته ارزیابی دستگاههای اجرایی استان برای همکاری در ارزیابی عملکرد وضعیت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی دستگاههای اجرایی با اهدای لوح با امضای مهدی دوستی استاندار و رییس جشنواره شهید رجایی هرمزگان تجلیل شد.

کد خبر 94260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد